در حال نمایش 33 نتیجه

ساعت های هوشمند گجت هایی هستند که چندین سال است وارد زندگی ما شده اند. این گجت ها در ظاهر ساعت بوده ولی امکانات بی شماری دارند. در حقیقت می توان ساعت های هوشمند را ترکیبی از ساعت مچی و گوشی های هوشمند دانست. هنگام خریداری ساعت های هوشمند ابزار و وسیله هایی به غیر از خود کالا، برایتان ارسال می شود که به آن ها در اصلاح لوازم جانبی ساعت هوشمند می گویند. در این مقاله قصد داریم لوازم جانبی ساعت هوشمند را بررسی کنیم . پس با ما همراه باشید.

لوازم جانبی ساعت هوشمند

دفترچه راهنما

دفترچه راهنما مختص ساعت های هوشمند نبوده و در هر وسیله الکتریکی که خریداری می شود، موجود است. در این دفترچه اطلاعات کاملی در مورد ساعت و نحوه ی راه اندازی و استفاده از آن به طور دقیق و کامل با جزئیات توضیح داده شده است.

بند

امروزه اکثر ساعت های هوشمند تولید شده دارای بند های قابل تعویض هستند. از این رو شرکت ها در بسته بندی های خود یک یا دو عدد بند با طرح و رنگ مختلف را برای مشتری قرار می دهند. همچنین شما می توانید در بازار و از فروشگاه های مختلف اقدام به خرید بند های دیگر و مورد دلخواهتان نمایید.

شارژر

ساعت های هوشمند دارای باطری های قابل شارژ بوده و همانند گوشی های همراه پس از مدتی بایستی آن را شارژ کنید. همه ی ساعت های هوشمند به عنوان لوازم جانبی دارای کابل شارژ و یا شارژ القایی هستند.

محافظ

اکثر شرکت های تولید کننده ساعت های هوشمند، همانند برند دات ماکا، در بسته بندی های خود یک محافظ برای صفحه نمایش ساعت خود قرار می دهند. این محافظ باعث افزایش مقاومت صفحه نمایش ساعت در برابر آسیب هایی نظیر خش و شکستگی می شود.

امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.